A HARLEY-DAVIDSON FELTURBÓZZA STRATÉGIÁJÁT EGY ÚJ VILÁGMÉRETŰ MOTOROS-GENERÁCIÓ LÉTREHOZÁSÁRA
A Harley-Davidson ismertette „A Harley-Davidson új utakat hódít meg” elnevezésű, 2022-ig terjedő növekedési tervét, melynek célja, hogy még többen tapasztalják meg azt az életörömöt, amelyet csak egy motor nyergében ülve érezhetnek. Jelenlegi hűséges motorosaink mellett a két keréken guruló szabadság következő nagy forradalmát fogjuk levezényelni, hogy olyan jövőbeli motorosokat szólítsunk meg, akiket eddig még nem érintett meg a motorozás okozta adrenalin-bomba” - mondta Matt Levaticha Harley-Davidson, Inc. elnök-vezérigazgatója.
A terv egy átfogó, fentről lefelé haladó, a vásárlókat központba állító felmérés eredménye, az alábbi részeket foglalja magába: új termékek, szélesebb körű hozzáférés a vásárlók számára, erősebb márkakereskedők. Új termékek A Harley-Davidson, élve a piacvezető dizájnja és erőteljes gyártási kapacitása nyújtotta előnyökkel, motorkerékpárok teljes skáláját kívánja kínálni a legnagyobb és leggyorsabban növekvő szegmensekben, árkategóriák egész skáláját lefedő teljes motorkerékpár-portfolióval, erőteljes motorblokkokkal, hengerűrtartalmakkal, motorozási stílusokkal és nemzetközi piacokkal.
Céljaink:
• A vállalat a nehézsúlyú motorkerékpárok piacán megszerzett vezető szerepét tovább bővítjük, folyamatosan fejlesztve a legkorszerűbb, technológiailag fejlett Touring és Cruiser motorkerékpárokat.
• Bemutatjuk az új moduláris 500–1250 köbcentis motorkerékpárok középsúlyú platformját, amely 3 különböző kategóriát és 4-féle hengerűrtartalmat ölel át.Első modelljei az Adventure Touring modell, a Harley-Davidson™ Pan America™ 1250, ez a 1250 cm3-es Custom modell, valamint a 975 cm3-s Streetfighter modell.
• Kifejlesztünk egy még kényelmesebben kezelhető, kis hengerűrtartalmú (250–500 cm3) motorkerékpárt az ázsiai fejlődő piacok számára egy ázsiai gyártóval kötött, tervezett stratégiai szövetség keretében.
• Vezető szerepet töltünk be az elektromos motorkerékpárok piacán azáltal, hogy 2019-ben forgalomba hozzuk a Harley-Davidson első elektromos motorkerékpárját, a LiveWire™-t. A LiveWire-t 2022-ig további modellek követik, amelyek a portfoliót könnyebb, kisebb és még könnyebben hozzáférhető termékopciókkal egészítik ki, így kínálva fel az új motorosok számára a motorozás új módjait.
Szélesebb körű hozzáférés
A Harley-Davidson fejleszteni fogja piaci értékesítési koncepcióit, hogy a ma vásárlóihoz az alábbi módokon jusson el:
• Nagy elkötelezettségű ügyfélélmény megteremtésével valamennyi kiskereskedelmi csatornán keresztül
• Stratégiai szövetségeket kötünk a vezető globális e-kereskedelmi szolgáltatókkal, lehetővé téve ezáltal, hogy több millió új vásárló kerüljön kapcsolatba a Harley-Davidsonnal.
• Új kiskereskedelmi formák, például világszerte kisméretű városi kirakatok révén tesszük láthatóvá márkánkat a városi lakosság számára. Ezenkívül ruházati értékesítésünket is bővíteni kívánjuk.
Erősebb márkakereskedők
A vállalat egy eredményességmérési rendszert hoz létre, hogy jelentős mértékben meg tudja növelni a márkakereskedői hálózat és a vásárlói élmények erejét. „A Harley-Davidson azért számít legendás márkának, mert mindig mozgásban vagyunk”, mondja Levatich. „Jelenlegi tervünk újraértelmezi márkánk határait – vásárlóinkkal olyan módon fogunk kapcsolatba lépni, amely megerősít mindent, amiért márkaként és vállalatként kiállunk, és már alig várjuk, hogy magasabb sebességbe válthassunk.”
A terv egy átfogó, fentről lefelé haladó, a vásárlókat központba állító felmérés eredménye, az alábbi részeket foglalja magába: új termékek, szélesebb körű hozzáférés a vásárlók számára, erősebb márkakereskedők. Új termékek A Harley-Davidson, élve a piacvezető dizájnja és erőteljes gyártási kapacitása nyújtotta előnyökkel, motorkerékpárok teljes skáláját kívánja kínálni a legnagyobb és leggyorsabban növekvő szegmensekben, árkategóriák egész skáláját lefedő teljes motorkerékpár-portfolióval, erőteljes motorblokkokkal, hengerűrtartalmakkal, motorozási stílusokkal és nemzetközi piacokkal.
Céljaink:
• A vállalat a nehézsúlyú motorkerékpárok piacán megszerzett vezető szerepét tovább bővítjük, folyamatosan fejlesztve a legkorszerűbb, technológiailag fejlett Touring és Cruiser motorkerékpárokat.
• Bemutatjuk az új moduláris 500–1250 köbcentis motorkerékpárok középsúlyú platformját, amely 3 különböző kategóriát és 4-féle hengerűrtartalmat ölel át.Első modelljei az Adventure Touring modell, a Harley-Davidson™ Pan America™ 1250, ez a 1250 cm3-es Custom modell, valamint a 975 cm3-s Streetfighter modell.
• Kifejlesztünk egy még kényelmesebben kezelhető, kis hengerűrtartalmú (250–500 cm3) motorkerékpárt az ázsiai fejlődő piacok számára egy ázsiai gyártóval kötött, tervezett stratégiai szövetség keretében.
• Vezető szerepet töltünk be az elektromos motorkerékpárok piacán azáltal, hogy 2019-ben forgalomba hozzuk a Harley-Davidson első elektromos motorkerékpárját, a LiveWire™-t. A LiveWire-t 2022-ig további modellek követik, amelyek a portfoliót könnyebb, kisebb és még könnyebben hozzáférhető termékopciókkal egészítik ki, így kínálva fel az új motorosok számára a motorozás új módjait.
Szélesebb körű hozzáférés
A Harley-Davidson fejleszteni fogja piaci értékesítési koncepcióit, hogy a ma vásárlóihoz az alábbi módokon jusson el:
• Nagy elkötelezettségű ügyfélélmény megteremtésével valamennyi kiskereskedelmi csatornán keresztül
• Stratégiai szövetségeket kötünk a vezető globális e-kereskedelmi szolgáltatókkal, lehetővé téve ezáltal, hogy több millió új vásárló kerüljön kapcsolatba a Harley-Davidsonnal.
• Új kiskereskedelmi formák, például világszerte kisméretű városi kirakatok révén tesszük láthatóvá márkánkat a városi lakosság számára. Ezenkívül ruházati értékesítésünket is bővíteni kívánjuk.
Erősebb márkakereskedők
A vállalat egy eredményességmérési rendszert hoz létre, hogy jelentős mértékben meg tudja növelni a márkakereskedői hálózat és a vásárlói élmények erejét. „A Harley-Davidson azért számít legendás márkának, mert mindig mozgásban vagyunk”, mondja Levatich. „Jelenlegi tervünk újraértelmezi márkánk határait – vásárlóinkkal olyan módon fogunk kapcsolatba lépni, amely megerősít mindent, amiért márkaként és vállalatként kiállunk, és már alig várjuk, hogy magasabb sebességbe válthassunk.”
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés